fbpx

Gaming Factory ma porozumienie dotyczące rozwiązania umowy z Titanite Games

Avatar photo
„Umowa na produkcję gry We Are Legion: Rome została rozwiązana za porozumieniem stron.” – komentuje Daniel Miszkiel, CEO Titanite Games.

Komunikat spółki Gaming Factory: Zarząd Gaming Factory S.A. („Emitent”, „Spółka”) informuje, że w dniu 11 kwietnia 2022 roku zawarte zostało Porozumienie pomiędzy Spółką a Titanite Games Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie („Titanite”) dotyczące zakończenia współpracy oraz rozwiązania za porozumieniem Stron umowy z 2 grudnia 2020 roku, dotyczącej produkcji gry „We are Legion: Rome” („Gra”). Z chwilą zawarcia Porozumienia Emitent przeniesie na Titanite wszelkie prawa do Gry za co Spółka otrzyma wynagrodzenia w wysokości 600.000,00 zł netto, płatne do dnia 31 grudnia 2024 roku. Powyższa kwota pokryje poniesione dotychczas przez Spółkę koszty związane z realizacją powyższego projektu. Zgodnie z postanowieniami Porozumienia Titanite będzie uprawniona do wydania Gry i rozpoczęcia jej dystrybucji i przejmie wszystkie koszty związane z jej obsługą i publikacją, a przeniesienie praw do gry na Titanite umożliwi Emitentowi na skierowanie posiadanych zasobów organizacyjnych i finansowych na realizację pozostałych gier.

Komentarz CEO Titanite Games, Daniela Miszkiela:
„Umowa na produkcję gry We Are Legion: Rome została rozwiązana za porozumieniem stron. Podjęliśmy taką decyzje ze względu na dodatkowe opcje finansowania produkcji gry, które pojawiły się dla nas jako dla głównych developerów tytułu. Warunkiem jest uzyskanie przez Titanite Games pełnych praw do projektu, łącznie z licencją na dystrybucję gry. Ułatwi nam to dalszy rozwój tytułu oraz współpracę z przyszłymi inwestorami branżowymi”.

Total
12
Shares
Poprzedni wpis

Jak działać bez finansowania zewnętrznego? Bootstrapping w praktyce

Następny Wpis

5 pytań do: Cave Games. Udany debiut i kolejne projekty

Powiązane wpisy

Premiera Unreal Engine 5

SZACH MACH #7: 5 kwietnia br. podczas transmisji na żywo wydarzenia State of Unreal 2022 swoją oficjalną premierę miała piąta odsłona silnika Unreal Engine. Czy jest to tylko kolejna „nowinka” z branży, czy jednak coś więcej?
Więcej