fbpx

Mleko Łaciate podbija Chiny!

Avatar photo
W czerwcu mleko Łaciate udowodniło, że cieszy się olbrzymią popularnością nie tylko w Polsce. Za sprawą promocji na jednej z czołowych chińskich platform zakupowych JD, SM Mlekpol swoim produktem zajął 2 miejsce jako artykuł jednostkowy. W ciągu zaledwie jednego dnia na platformie sprzedano imponującą liczbę ponad 120 000 litrów mleka Łaciatego 3,2%.
Źródło: wykop.pl
SM Mlekpol nawiązuje współpracę z JD Company

Kolejny sukces mleka Łaciatego, które dociera już na 6 kontynentów, napawa nas dumą i radością. JD, jako wiodąca platforma zakupowa, umożliwia konsumentom łatwy dostęp do różnorodnych i wysokiej jakości produktów, dzięki czemu zdobywa coraz szersze grono zadowolonych użytkowników. Współpraca SM Mlekpol z JD umacnia naszą pozycję rynkową i umożliwia nam dotarcie do jeszcze większej liczby osób, które cenią sobie doskonały smak i jakość naszego mleka

Wiceprezes zarządu SM Mlekpol, Małgorzata Cebelińska

JD to czołowa platforma e-commerce B2C w Chinach. Firma znalazła się na 52 miejscu rankingu Fortune Global 500 2023. Firma na swoim blogu chwali się sukcesami ostatnich 8 lat, są to:

  • Utworzenie 45 000 nowych miejsc pracy.
  • Rozszerzenie bazy klientów do prawie 600 milionów.
  • Zwiększenie liczby magazynów z 214 do ponad 1500.
  • Redukcja wskaźników kosztów realizacji zamówień o ponad 20%.
120 tys. litrów w jeden dzień!

Pierwszego dnia promocji, czyli 18 czerwca 2023, sprzedano ponad 120 tysięcy litrów mleka 3,2%. Pozwoliło to marce na zajęcie 2 miejsca w kategorii pojedynczego produktu. Mleko Łaciate z Grajewa cieszy się ogromną popularnością nie tylko w Polsce i Chinach, ale również na innych kontynentach. Produkty eksportowane są do Wielkiej Brytanii, Litwy czy Niemiec od lat. Spółdzielnia Mleczarska “Mlekpol” jest jednym z dwudziestu największych przetwórców nabiału w Europie.

Polska zajmuje 22 miejsce na rynku eksportowym

Polacy mogą pochwalić się nie tylko sukcesem Mleka Łaciate 3,2 % w Chinach. Jak wynika ze statystyk na styczeń 2023, Polska uplasowana jest na 22 pozycji największych eksporterów towarów na świecie według raportu Światowej Organizacji Handlu (WTO). Wśród najciekawszych produktów eksportowych wymienić można drzwi i okna – jeszcze w 2022 roku eksport tych produktów wzrósł z 2,98 mld euro (2021) do aż 3,96 mld euro, jak donosiło Centrum Analiz Branżowych (CAB).

Eksportujemy głównie wyroby naszego przemysłu (80 proc.) oraz produkty rolno-spożywcze (15,1 proc.), a także paliwa i produkty przemysłu wydobywczego (4,6 proc.). Według WTO wartość dóbr wyeksportowanych przez Polskę w 2021 r wyniosła 337 908 mld dolarów

rp.pl

Najważniejszymi państwami, do których Polska eksportuje towary, są: Ukraina, Wielka Brytania, USA, a jeszcze do niedawna Rosja (przed wojną na Ukrainie).

Total
1
Shares
Poprzedni wpis

Zmiany w obowiązku podatkowym PCC

Następny Wpis

Potężna kara dla firmy z branży fotowoltaicznej od UOKIK

Powiązane wpisy

Jak wprowadzić nowy produkt na rynek w Unii Europejskiej? Podstawowe wymagania i zasady

Ekspansja międzynarodowa pozwala skalować biznes i stanowi jeden z najważniejszych kroków w rozwoju startupów. Obecność na nowych rynkach umożliwia realizację satysfakcjonujących wyników zarówno dla founderów, jak i inwestorów. 85 proc. spółek planuje ekspansję na rynkach Unii Europejskiej w 2022 roku wynika z danych przedstawionych w raporcie Polskie Startupy 2021. UE to pierwszy kierunek dla większości polskich spółek. Jak wprowadzić nowy produkt na rynek w krajach Unii Europejskiej?
Avatar photo
Więcej