fbpx

Polsko-chińskie połączenie. Tencent przejmuje udziały w Techland

Avatar photo
Polskie studio gier Techland połączyło siły z chińskim producentem Tencent, do którego trafił większościowy pakiet udziałów. Nowy rozdział to dla polskiego zespołu możliwość uzyskania wsparcia ze strony silnego partnera, który podzieli się wiedzą, doświadczeniem oraz umiejętnościami. 
Jeszcze więcej możliwości 

W oficjalnym komunikacie wydanym przez Techland poinformowano o przejęciu większości udziałów przez chińskiego partnera Tencent. Współpraca pozwoli osiągnąć jeszcze większe cele stawiane przez polski zespół. Zwrócono uwagę na doświadczenie Tencent w działaniu z innymi, największymi na świecie studiami. Dla polskiej spółki duże znaczenie ma szacunek partnera do dotychczasowych metod, a także możliwość zachowania własności tytułów, swobody artystycznej i twórczej. Dodatkowo dyrektor generalny studia pozostaje bez zmian.

Głównym celem Techland jest przekształcenie tytułu Dying Light w najlepszą przygodę z zombie dla graczy z całego świata zapewniając sensacyjne doznania i zupełnie nowe granice trybów solo i online.

Dying Light zostało wydane w 2015 roku i od tamtego czasu wzbudza zainteresowanie wśród graczy na całym świecie. W serwisie Steam produkcja zebrała kilkadziesiąt tysięcy pozytywnych ocen. Dying Light pozwala wcielić się w bohatera zmagającego się z wyzwaniami, jakie niesie postapokaliptyczny świat opanowany przez krwiożercze zombie. Gra action-survival to stawianie czoła zarażonym dzięki znalezionej i stworzonej broni oraz przemierzanie miasta pełnego niebezpieczeństw. Dostępna jest kontynuacja – Dying Light 2 z otwartym światem. Nowa pozycja różni się pod względem nacisku na elementy RPG oraz większą liczbą wyborów moralnych.

Chiński gigant nie zwalnia tempa 

Tencent Holdings Limited to międzynarodowa korporacja technologiczna i inwestycyjno-holdingowa założona w 1998 roku. Jak podaje spółka na swojej stronie internetowej – działalność opiera się na nowoczesnych technologiach i internecie, opracowuje innowacyjne produkty i usługi w celu poprawy jakości życia ludzi na całym świecie. Obecnie siedziba mieści się w Shenzhen w Chinach. Tencent jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Hongkongu od 2004 roku.

Spółka oferuje szeroki zakres produktów i usług komunikacyjnych oraz społecznościowych łączących ponad miliard ludzi na całym świecie. Pomaga im pozostać w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną, uzyskać dostęp do transportu, płacić za codzienne potrzeby, a nawet zapewniać rozrywkę. Tencent publikuje również niektóre z najpopularniejszych na świecie gier wideo i inne wysokiej jakości treści cyfrowe, wzbogacając interaktywne doświadczenia rozrywkowe odbiorców. Oferuje również szereg usług, takich jak przetwarzanie w chmurze, reklama, FinTech i inne usługi dla przedsiębiorstw, aby wspierać cyfrową transformację i rozwój biznesu klientów. 

Tencent posiada udziały w innych dużych spółkach, np. Epic Games czy Riot Games. W samym 2021 roku zainwestowała w ponad 60 firm. W mediach systematycznie pojawiają się doniesienia o wykupieniu udziałów w kolejnych spółkach z różnych miejsc na świecie. 

Chiński gigant zainteresował się polskimi studiami takimi jak m.in. Bloober Team, The Parasight, Exit Plan Games, Cenegi, Muve, QLOC i 1C Online Games.

Total
1
Shares
Poprzedni wpis

Gaming na giełdzie. Rozmowa z Pawłem Sugalskim.

Następny Wpis

Tajwański gigant wybuduje fabrykę półprzewodników w Niemczech 

Powiązane wpisy

Nvidia z imponującymi wynikami na koniec kwartału

Nvidia, gigant branży chipów, kolejny raz imponuje wynikami finansowymi, osiągając zysk netto na poziomie 9,24 mld dolarów w trzecim kwartale 2023 roku. To wzrost o imponujące 1258% w porównaniu do roku poprzedniego. Przychody firmy także rosną, osiągając 18,12 miliarda dolarów, co oznacza kwartalny wzrost o 34% i zwiększenie o 206% rok do roku.
Avatar photo
Więcej

9 rad, jak skutecznie sprzedawać przez telefon

Sprzedaż przez telefon to jedno z najstarszych i wciąż najskuteczniejszych działań marketingowo-sprzedażowych. Reklama w wyszukiwarce, media społecznościowe czy e-mail marketing pozwalają dotrzeć do potencjalnych klientów i nawiązać pierwszy kontakt, ale to rozmowa telefoniczna pozwala zamknąć sprzedaż. Mimo rozwijającej się cyfryzacji większość osób zajmujących decyzyjne stanowiska wciąż stawia na komunikację twarzą w twarz albo rozmowę telefoniczną. Jak skutecznie sprzedawać i o czym musisz pamiętać?
Avatar photo
Więcej