fbpx

Nowy teaser Japanese Drift Master. Jest jeszcze lepiej!

Avatar photo
Gaming Factory opublikowało drugi oficjalny teaser, jednej z najgorętszych polskich produkcji, czyli Japanese Drift Master. Tytuł jest coraz częściej porównywany do takich klasyków, jak Need for Speed czy Gran Turismo.
Japanese Drift Master, czyli nowa jakość w grach wyścigowych 

Japanese Drift Master czerpie z m.in. popularnego filmu Szybcy i Wściekli: Tokio Drift. W zapowiedzi pojawiają się przede wszystkim samochody japońskich marek, drifty i elementy kultury Dalekiego Wschodu. Z podanych informacji możemy dowiedzieć się również, że twórcy udostępnią możliwość personalizacji posiadanych samochodów. Gaming Factory planuje otwarty świat z kilometrami zawartości. Na graczy czekać będą różne trasy inspirowane prawdziwymi i znanymi lokalizacjami. Mocnym punktem ma być również fabuła. Gracz wcieli się w postać obcokrajowca, który chce zdobyć sławę na japońskiej scenie driftingowej.

„Nasze pierwsze materiały skupiały się przede wszystkim na pokazaniu mechaniki gry oraz tego, na jakim etapie jest Japanese Drift Master. Tym razem chcieliśmy mocniej skupić się na samej scenerii Japonii. Wykonaliśmy ogrom pracy, aby oddać klimat tych miejsc, dlatego czujemy satysfakcję, że nasz najnowszy teaser zyskuje tak pozytywny odbiór między innymi wśród japońskiej społeczności. Liczymy, że wersja demo, którą planujemy udostępnić na jesieni, jeszcze bardziej rozpali oczekiwania graczy” – mówił Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory w rozmowie z gry.interia.pl. 

Gaming factory z coraz mocniejszą pozycją 

Pozycja Gaming Factory nieustannie się umacnia – w ciągu ostatnich 6 miesięcy wartość ich akcji wzrosła o ponad 30%! Bez wątpienia jest to również efekt nadchodzącego tytułu. Data premiery nie została dotąd ujawniona.

Total
0
Shares
Poprzedni wpis

Hemp Hotel. Najwyższy budynek z betonu konopnego

Następny Wpis

Getin Noble Bank ogłasza upadłość. Co z frankowiczami?

Powiązane wpisy

Martech w Polsce coraz mocniejszy. Jak wyglądał 2022 rok w branży marketing technology?

Technologia w marketingu odgrywa coraz większą rolę. Martech to połączenie marketingu i nowych technologii, które w centrum działań stawia odbiorcę. W Polsce funkcjonuje nawet ok. 740 startupów oferujących narzędzia pozwalające na jeszcze lepsze zrozumienie potrzeb klientów w cyfrowej rzeczywistości. W Europie działa nawet 3647 organizacji, a polskie startupy to niemal 20 proc. łącznej liczby. Emergen Research szacuje, że do 2030 roku wartość rynku wyniesie ok. 660 mld dolarów.
Avatar photo
Więcej