fbpx

Zrównoważona działalność na rynku finansowym, czyli o ESG w teorii i praktyce

Avatar photo
O czynnikach ESG (environmental, social, governance), czyli związanych ze środowiskiem naturalnym, społeczeństwem i ładem korporacyjnym w kontekście prowadzenia biznesu ostatnimi czasy mówi się wiele.

Abstrahując od oceny tego, jak dalece teoria znajduje zastosowanie w praktyce, aspekty niefinansowe w wykonywanej działalności związane z ESG niewątpliwie bez zmian stopniowo zyskują na popularności. Dzieje się tak nie tylko wskutek wprowadzania nowych regulacji prawnych, nakładających określone obowiązki informacyjne i sprawozdawcze w obszarach funkcjonowania podmiotu związanych ze środowiskiem, aspektami społecznymi i czynnikami zarządczymi, a również z uwagi na coraz to bardziej sprecyzowane oczekiwania inwestorów w tym zakresie.

Poza sporem pozostaje kwestia, że tematyka ESG stanowi bardzo obszerną i wciąż nową gałąź regulacyjną, co wpływa na każdego przedsiębiorcę w mniejszym lub większym stopniu. Rodzi to też szereg pytań i wątpliwości – jakie podejście jest właściwe, jak poszczególne obowiązki należycie realizować i jaki realnie ma to wpływ na prowadzenie biznesu.

Chcesz dowiedzieć się, jakie podejście do ESG mają podmioty działające na rynku finansowym, funkcjonujące w sektorze private equity, private debt oraz zarządzające funduszami inwestycyjnymi typu UCITS?

Zapisz się i weź udział w debacie organizowanej przez Compliance Partners, w ramach której wraz z Przemysławem Szpytką zapewnimy merytoryczne wprowadzenie do dyskusji z ekspertami z powyższych branż – Michałem Bąkiem z CVI Dom Maklerski, Robertem Sroką z Abris Capital Partners oraz Michałem Szymańskim z VIG/C-QUADRAT TFI, którzy podzielą się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami w tym zakresie. 

Zapraszam do udziału w szczególności przedstawicieli instytucji branżowych, przedsiębiorców zainteresowanych pozyskaniem finansowania oraz inwestorów.

Link do rejestracji: https://cpconnect.clickmeeting.com/512822662/register

Total
1
Shares
Poprzedni wpis

4 pomysły na skuteczny gaming marketing

Następny Wpis

Rośliny z Księżyca? Amerykańscy naukowcy udowadniają, że to możliwe

Powiązane wpisy

Rośnie popularność odroczonych płatności

Z danych przedstawionych przez Krajowy Rejestr Dłużników wynika, że z roku na rok rośnie liczba raportów pobieranych przez operatorów płatności odroczonych. W 2022 roku pobranych zostało 1,69 mln informacji, co przełożyło się na wartość aż o jedną trzecią większą niż w 2021 roku. Większość ekspertów zwraca uwagę, że w bieżącym roku wynik będzie jeszcze wyższy.
Avatar photo
Więcej

Sprzedaż B2B – jakich błędów unikać? 3 najpopularniejsze błędy handlowców

Jak sprzedawać skutecznie w branży B2B? Zaufanie klienta to jeden z podstawowych filarów gwarantujący realizację założonych celów. Klienci z branży B2B szukają wsparcia wśród ekspertów, którym mogą powierzyć ważne aspekty działalności - szybkość produkcji, komunikację z własnymi odbiorcami czy jakość oferowanych produktów. Jakich błędów unikać podczas sprzedaży? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Avatar photo
Więcej