fbpx

Zrównoważona działalność na rynku finansowym, czyli o ESG w teorii i praktyce

Avatar photo
O czynnikach ESG (environmental, social, governance), czyli związanych ze środowiskiem naturalnym, społeczeństwem i ładem korporacyjnym w kontekście prowadzenia biznesu ostatnimi czasy mówi się wiele.

Abstrahując od oceny tego, jak dalece teoria znajduje zastosowanie w praktyce, aspekty niefinansowe w wykonywanej działalności związane z ESG niewątpliwie bez zmian stopniowo zyskują na popularności. Dzieje się tak nie tylko wskutek wprowadzania nowych regulacji prawnych, nakładających określone obowiązki informacyjne i sprawozdawcze w obszarach funkcjonowania podmiotu związanych ze środowiskiem, aspektami społecznymi i czynnikami zarządczymi, a również z uwagi na coraz to bardziej sprecyzowane oczekiwania inwestorów w tym zakresie.

Poza sporem pozostaje kwestia, że tematyka ESG stanowi bardzo obszerną i wciąż nową gałąź regulacyjną, co wpływa na każdego przedsiębiorcę w mniejszym lub większym stopniu. Rodzi to też szereg pytań i wątpliwości – jakie podejście jest właściwe, jak poszczególne obowiązki należycie realizować i jaki realnie ma to wpływ na prowadzenie biznesu.

Chcesz dowiedzieć się, jakie podejście do ESG mają podmioty działające na rynku finansowym, funkcjonujące w sektorze private equity, private debt oraz zarządzające funduszami inwestycyjnymi typu UCITS?

Zapisz się i weź udział w debacie organizowanej przez Compliance Partners, w ramach której wraz z Przemysławem Szpytką zapewnimy merytoryczne wprowadzenie do dyskusji z ekspertami z powyższych branż – Michałem Bąkiem z CVI Dom Maklerski, Robertem Sroką z Abris Capital Partners oraz Michałem Szymańskim z VIG/C-QUADRAT TFI, którzy podzielą się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami w tym zakresie. 

Zapraszam do udziału w szczególności przedstawicieli instytucji branżowych, przedsiębiorców zainteresowanych pozyskaniem finansowania oraz inwestorów.

Link do rejestracji: https://cpconnect.clickmeeting.com/512822662/register

Total
1
Shares
Poprzedni wpis

4 pomysły na skuteczny gaming marketing

Następny Wpis

Rośliny z Księżyca? Amerykańscy naukowcy udowadniają, że to możliwe

Powiązane wpisy

Ile zarabia founder? Wynagrodzenia w startupie

Founder to często osoba zarabiająca najmniej w startupie. Rozwój projektu wiąże się z koniecznością zatrudnienia wykwalifikowanych pracowników, których wynagrodzenia kształtują się na wysokim poziomie. Założyciel zaczyna czerpać satysfakcjonujące korzyści dopiero po częściowej sprzedaży czy debiucie na giełdzie.
Avatar photo
Więcej

Czym jest i jak zbudować silną markę?

Budowanie marki to długotrwały proces, który wymaga przemyślanej i zaplanowanej strategii działania. Silna marka produktu albo usługi zapewnia mocną pozycję na rynku oraz wyróżnia na tle konkurentów. Klienci mogą szybciej wybrać produkt mając pewność oferowanych korzyści. Marka to dużo więcej niż zestaw cech fizycznych. Zapewnia o jakości i ma duży wpływ na wizerunek organizacji, osoby czy produktu.
Avatar photo
Więcej

Jak przygotować pitch deck?

Pitch deck ma przekonać inwestorów do zaangażowania kapitału w pomysł. Odpowiednio przygotowany przedstawia kluczowe informacje o spółce. Każdy pitch deck wygląda nieco inaczej odpowiadając specyfice firmy i projektowi. Istnieje jednak kilka elementów, które zawsze warto wziąć pod uwagę. Jak przygotować pitch deck?
Avatar photo
Więcej