fbpx

Zrównoważona działalność na rynku finansowym, czyli o ESG w teorii i praktyce

Avatar photo
O czynnikach ESG (environmental, social, governance), czyli związanych ze środowiskiem naturalnym, społeczeństwem i ładem korporacyjnym w kontekście prowadzenia biznesu ostatnimi czasy mówi się wiele.

Abstrahując od oceny tego, jak dalece teoria znajduje zastosowanie w praktyce, aspekty niefinansowe w wykonywanej działalności związane z ESG niewątpliwie bez zmian stopniowo zyskują na popularności. Dzieje się tak nie tylko wskutek wprowadzania nowych regulacji prawnych, nakładających określone obowiązki informacyjne i sprawozdawcze w obszarach funkcjonowania podmiotu związanych ze środowiskiem, aspektami społecznymi i czynnikami zarządczymi, a również z uwagi na coraz to bardziej sprecyzowane oczekiwania inwestorów w tym zakresie.

Poza sporem pozostaje kwestia, że tematyka ESG stanowi bardzo obszerną i wciąż nową gałąź regulacyjną, co wpływa na każdego przedsiębiorcę w mniejszym lub większym stopniu. Rodzi to też szereg pytań i wątpliwości – jakie podejście jest właściwe, jak poszczególne obowiązki należycie realizować i jaki realnie ma to wpływ na prowadzenie biznesu.

Chcesz dowiedzieć się, jakie podejście do ESG mają podmioty działające na rynku finansowym, funkcjonujące w sektorze private equity, private debt oraz zarządzające funduszami inwestycyjnymi typu UCITS?

Zapisz się i weź udział w debacie organizowanej przez Compliance Partners, w ramach której wraz z Przemysławem Szpytką zapewnimy merytoryczne wprowadzenie do dyskusji z ekspertami z powyższych branż – Michałem Bąkiem z CVI Dom Maklerski, Robertem Sroką z Abris Capital Partners oraz Michałem Szymańskim z VIG/C-QUADRAT TFI, którzy podzielą się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami w tym zakresie. 

Zapraszam do udziału w szczególności przedstawicieli instytucji branżowych, przedsiębiorców zainteresowanych pozyskaniem finansowania oraz inwestorów.

Link do rejestracji: https://cpconnect.clickmeeting.com/512822662/register

Total
1
Shares
Poprzedni wpis

4 pomysły na skuteczny gaming marketing

Następny Wpis

Rośliny z Księżyca? Amerykańscy naukowcy udowadniają, że to możliwe

Powiązane wpisy

9 rad, jak skutecznie sprzedawać przez telefon

Sprzedaż przez telefon to jedno z najstarszych i wciąż najskuteczniejszych działań marketingowo-sprzedażowych. Reklama w wyszukiwarce, media społecznościowe czy e-mail marketing pozwalają dotrzeć do potencjalnych klientów i nawiązać pierwszy kontakt, ale to rozmowa telefoniczna pozwala zamknąć sprzedaż. Mimo rozwijającej się cyfryzacji większość osób zajmujących decyzyjne stanowiska wciąż stawia na komunikację twarzą w twarz albo rozmowę telefoniczną. Jak skutecznie sprzedawać i o czym musisz pamiętać?
Avatar photo
Więcej

Polski insurtech Gabi kupiony przez Experian

Polskie startupy słyną na całym świecie ze swojej innowacyjności i potencjału do dalszego wzrostu. Nie dziwi więc, kiedy stają się łakomym kąskiem na międzynarodowym rynku. W ostatnim czasie w tym kontekście głośno było o Gabi – firmie, która została przejęta za ponad 1,3 miliarda złotych
Avatar photo
Więcej

Jak pracować z trudnym klientem?

Krzyczy, szantażuje, szuka litości albo nie dotrzymuje obietnic - każdy handlowiec ma własną definicję trudnego klienta, ale często powtarzają się podobne cechy. Nie ma nic dziwnego w tym, że nie chcesz rozmawiać z osobą, która zachowuje się agresywnie czy roszczeniowo. Wyjście z biura i trzaśnięcie drzwiami kusi, ale nie jest najlepszym rozwiązaniem. Jak rozpoznać trudnego klienta i w jaki sposób nawiązać zdrową relację?
Avatar photo
Więcej