fbpx

Znamy premierę gry Drill Deal – Oil Tycoon

Avatar photo
Manager Games, wydawca i producenta gier wideo, wybrał datę premiery Drill Deal – Oil Tycoon. Gra z gatunku tycoon zadebiutuje 9 marca. Spółka pracuje jednocześnie nad swoim flagowym projektem Car Mechanic Manager 2023 oraz Bicycle Mechanic Simulator, City Rebuilder, Russian Diamond Mine Manager i Depth Tycoon.

– Premiera pełnej wersji gry zaplanowana jest na 9 marca. Zależało nam, aby tytuł zadebiutował jednocześnie – zarówno w wersji na PC, jak i na konsole: PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. Gra będzie dostępna w 14 wersjach językowych. Dostrzegamy duży potencjał sprzedażowy gry, ponieważ tytuł cieszy się dużym zainteresowaniem środowiska graczy. Wishlista buduje się obiecująco – mówi Tomasz Sobiecki, prezes zarządu Manager Games.

W 2020 roku Manager Games pod nazwą Drill Deal: Borehole Alpha udostępniło społeczności wczesną wersję gry. W czerwcu 2021 roku Studio zaprezentowało demo Drill Deal – Oil Tycoon. W sumie wcześniejsze wersje tytułu pobrano ponad 104 000 razy. Dotychczas 87 procent graczy na Steam wystawiło pozytywne recenzje.

Na zaawansowanym etapie prac znajduje się gra Bike Mechanic Simulator, w której gracz w ramach rozgrywki będzie przyjmować oraz realizować zlecenia naprawy rowerów. W I kwartale br. Manager Games planuje zaprezentować trailer i kartę Steam, natomiast premiera pełnej wersji tytułu na PC planowana jest w II połowie roku. Producentem Bike Mechanic Simulator jest studio Punch Punk Games.

Równocześnie Spółka koncentruje się też na swoim flagowym projekcie z portfolio wydawniczego – Car Mechanic Manager 2023. W ramach rozgrywki gracz wcieli się w rolę właściciela warsztatu samochodowego. Mechanika tytułu opiera się na silniku Unity. Niedawno Studio zaprezentowało trailer i kartę Steam. Premiera pełnej wersji gry planowana jest w 2023 r. Car Mechanic Manager 2023 jest dedykowany dla PC. Producentem tytułu jest Pyramid Games.

Total
0
Shares
Poprzedni wpis

Fundusze kupują mieszkania w Polsce

Następny Wpis

Przejęcie Activision Blizzard

Powiązane wpisy

MarTech – szansa czy wyzwanie dla biznesu online?

MarTech to połączenie marketingu i nowych technologii, które w centrum działań stawia odbiorcę. Marketing Technology pozwala na jeszcze lepsze zrozumienie potrzeb klientów w cyfrowej rzeczywistości. Dlaczego MarTech to przyszłość biznesów online? Z jakimi wyzwaniami muszą zmierzyć się firmy wprowadzające rozwiązania na styku marketingu i technologii?
Avatar photo
Więcej

Branża edTech. Jaka przyszłość czeka polskie startupy?

Rynek edukacji cyfrowej dynamicznie rozwija się od lat, a pandemia znacząco przyspieszyła kolejne sukcesy spółek na całym świecie. Polskie startupy muszą zmierzyć się z wyzwaniami związanymi z ekspansją zagraniczną, która jest niezbędna do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników biznesowych. Czym zajmują się spółki z branży edTech w Polsce i jak rozwijają się na rynku?
Avatar photo
Więcej

Ponad 50 proc. polskich sklepów internetowych sprzedaje za granicą. Cross-border w e-commerce

Polski e-commerce coraz śmielej wkracza na międzynarodowe rynki. Z badań agencji Strix wynika, że ponad 50 proc. polskich sklepów internetowych sprzedaje za granicą. Obecna sytuacja gospodarcza związana z rosnącą inflacją, skutkami konfliktu w Ukrainie czy spadającym popytem stawia nowe wyzwania przed branżą, ale rozwój jest nieunikniony. PwC prognozuje, że do 2027 wartość rynku e-commerce wzrośnie o ponad 94 mld zł, czyli do 187 mld zł.
Avatar photo
Więcej