Zdobywcy nagrody The Best PC Indie Game 2022 przyznanej za grę „Puppet House” podczas Gali Game Connection we Francji wystartowali z emisją mającą na celu powiększenie zespołu oraz intensyfikację prac nad kluczowym projektem spółki – „Wild Side”.
Celem emisji jest zebranie środków na powiększenie zespołu. Równolegle planujemy realizować nasze autorskie projekty, a także przyjmować zlecenia zewnętrzne. Zamierzamy także rozszerzyć portfolio o nowe tytuły. Kolejne osoby w teamie generują koszty związane z zakupem komputerów i potrzebnego do pracy sprzętu. Chcemy także zainwestować w dobrej jakości Motion Capture, tak aby animacje w naszych grach, jak najbardziej odzwierciedlały rzeczywistość
– tłumaczy Marek Dembowski, Prezes Zarządu VeCube.
Wild Side – kluczowy projekt spółki
Kluczowym i zarazem najbardziej wymagającym projektem dla Spółki jest „Wild Side” (wcześniej ”Odludzie”), który został wytypowany przez portale gamingowe jako najbardziej oczekiwana gra 2020 roku. Celem emisji jest pozyskanie środków, które pozwolą stworzyć demo gry z zachowaniem wszystkich mechanik. Istotne jest, aby gra na tym etapie była atrakcyjna dla wydawców. Przygotowanie dema pozwoli na prezentację projektu wydawcy, który będzie w stanie sfinansować projekt, a także – dzięki swojemu community – zmaksymalizować potencjał sprzedażowy projektu.
Grą, którą gracze będą mogli eksplorować najszybciej nosi tytuł „Puppet House”. Jej premiera zaplanowana jest na trzeci kwartał bieżącego roku. Nie oznacza to jednak, że VeCube zamierza osiąść na laurach – już w 2024 roku możemy spodziewać się aż trzech pozycji! Są to „Aligned Sights”, symulator strzelectwa sportowego i taktycznego, zgodny z wytycznymi międzynarodowych zawodów IPSC oraz ITS, logiczno-platformowe „Adventures of Wubin”, a także flagowy produkt spółki, czyli „Wild Side”.
Zarząd Spółki reprezentowany jest przez Marka Dembowskiego. Pełni on funkcję nie tylko Prezesa Zarządu, ale jest również pomysłodawcą wszystkich projektów i głównym programistą. Posiada 15-letnie doświadczenie na silniku Unreal Engine. Umiejętnie kieruje grupą developerską, a stworzony przez niego team współpracuje ze sobą od wielu lat. Cały zespół obecnie liczy 9 osób.
Patrząc na portfolio spółki, oraz jakość wykonania projektów- można się spodziewać, że gry zostaną dobrze przyjęte przez graczy.
Kampania crowdfundingowa dostępna jest tutaj.