fbpx

Wirtualna rewolucja w świecie gier

Avatar photo
Najnowsze trendy na rynku gier komputerowych i konsolowych wskazują jeden kierunek – wirtualną rzeczywistość. Wokół niej swoją bieżącą działalność i strategię na najbliższe lata skupia wiele podmiotów z branży. Podobną drogą zamierza podążać Ultimate VR.

Trzy nogi biznesowe

Rodzima spółka Ultimate VR skupia się na  trzech filarach swojej działalności. Pierwszym z nich jest implementacja wirtualnej rzeczywistości w tytułach wydanych przez jej partnerów biznesowych – Ultimate Games oraz Gaming Factory.

Drugą nogę biznesową Ultimate VR stanowi działalność na zlecenie zewnętrznych firm. Spółka zajmuje się oceną potencjału wydanych już i przyszłych tytułów pod kątem przeniesienia do wirtualnej rzeczywistości. Jak deklarują jej przedstawiciele, współpraca jest nawiązywana wyłącznie wtedy, gdy realizacja zlecenia pozwoli na zachowanie najwyższej jakości prac.

Trzeci, ostatni filar działalności firmy to działalność wydawnicza. Razem z Ultimate Games podejmuje się ona przygotowania do publikacji gier zewnętrznych partnerów oraz wprowadzenia ich tytułów na platformy sprzedażowe.

Bogate portfolio o zróżnicowanej tematyce

W portfolio Ultimate VR znajdziemy kilka niezależnych od siebie tytułów. Ich wachlarz jest naprawdę szeroki – od symulatora wędkowania przez odbudowę zniszczonych zamków aż po odzwierciedlenie życia średniowiecznego rycerza. Wszystkie przewidziane są do dystrybucji na Steamie. Co ciekawe, spółka nie ogranicza się jedynie do wydawnictw przeznaczonych na PC. Wśród propozycji znajdziemy także takie, które przewidują rozgrywkę konsolową – na Nintendo Switch, PlayStation i Xbox.

Ambitne plany Ultimate VR

Spółka Ulitmate VR szykuje się do wejścia na NewConnect. W minionych miesiącach podjęła kilka istotnych kroków, które przybliżyły ją do osiągnięcia tego celu. Jednym z nich było przekształcenie w spółkę akcyjną, co miało miejsce w październiku 2021 r. Nawiązano także współpracę z Domem Maklerskim Trigon. Aktualnie Ultimate VR jest na etapie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia IPO.

Giełdowe plany to jednak nie jedyne przewidziane na 2022 rok działania. Firma za zamiar kontynuować prace nad przeniesieniem do wirtualnej rzeczywistości dwóch gier swoich partnerów – Train Station Renovation i Castle Flipper. Pierwsza z nich to symulator renowacji zniszczonej stacji kolejowej. Gra została zaprojektowana w taki sposób, aby gracz najpierw zdobył doświadczenie na malutkich, wiejskich stacjach. Wraz z rozwojem umiejętności będzie zajmował się coraz większymi i bardziej skomplikowanymi projektami. Castle Flipper zaś przenosi gracza do świata zrujnowanych zamków, którym należy przywrócić dawną świetność.

Ultimate VR nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa, jeżeli chodzi o swoją działalność wydawniczą. Wciąż prowadzone są rozmowy dotyczące pozyskania kolejnych tytułów.

Total
1
Shares
Poprzedni wpis

Złoto może odzyskać blask

Następny Wpis

Cyberpunk 2077 – co nowego?

Powiązane wpisy

MarTech – szansa czy wyzwanie dla biznesu online?

MarTech to połączenie marketingu i nowych technologii, które w centrum działań stawia odbiorcę. Marketing Technology pozwala na jeszcze lepsze zrozumienie potrzeb klientów w cyfrowej rzeczywistości. Dlaczego MarTech to przyszłość biznesów online? Z jakimi wyzwaniami muszą zmierzyć się firmy wprowadzające rozwiązania na styku marketingu i technologii?
Avatar photo
Więcej