Cyberpunk 2077 – co nowego?

SZACH MACH #2: 15 lutego odbyła się transmisja organizowana na platformie Twitch, na której zostały zaprezentowane nowości na temat aktualizacji „nieszczęsnego” Cyberpunka 2077. Czy po ponad roku od premiery jesteśmy w stanie powiedzieć, że tytuł został naprawiony, spełniając oczekiwania graczy?

Na początek skupmy się na samej transmisji oraz tym, co na niej zaprezentowano. Spółka poinformowała, iż z momentem transmisji zostaje udostępniony wyczekiwany patch 1.5, który ma wprowadzić w rozgrywce: 

● Dodanie premii za wykonywanie różnych czynności, jak np. sen, co zapewnia bonus w postaci dodatkowych punktów doświadczenia podczas wykonywania misji.
● Większa liczba interakcji z postaciami NPC, z którymi nasza postać weszła w romans.
● Poprawienie sztucznej inteligencji NPC, czego efektem będą lepsze reakcje napotkanych postaci w grze.
● „Rebalans” oraz usunięcie lub przerobienie części umiejętności.
● Zmiana widoku z pierwszej osoby podczas prowadzenia samochodu z poprawą modelu jazdy.
Jednocześnie udostępniono długo wyczekiwany patch na konsole nowej generacji (PS5 oraz Xbox X/S).
Wszystkie zmiany zamieszczone na grafice poniżej.

A jak na te wszystkie zmiany zareagowali gracze?


Zadania ogólnie są podzielone. Z jednej strony na forach przewija się zadowolenie wśród graczy, względem poprawienia wielu błędów występujących w grze wraz z poprawieniem optymalizacji. Z drugiej, daje się słyszeć głosy zawodu. Pytanie tylko, czy „balonik marketingowy”, nie został zbyt nadmuchany przed premierą. Można więc powiedzieć, że tytuł finalnie osiągnął stan, jaki powinien mieć w dniu premiery. Warto również zaznaczyć, że spółka chcąc odbudować zaufanie graczy ogłosiła możliwość przetestowania gry (dając darmowy pięciogodzinny dostęp do odświeżonej wersji przed zakupem). Ponadto wcześniej udało się doprowadzić do ugody ws. pozwów od inwestorów.

Podsumowując wszystko wskazuje, że spółka jest na dobrej drodze ku odbudowaniu zaufania zarówno u graczy, jak i inwestorów. I choć przed CD-Projektem jeszcze długa droga, wygląda na to, że nad „Night City” w końcu wzeszło słońce.

Total
1
Shares
1 comment

Comments are closed.

Poprzedni wpis

Wirtualna rewolucja w świecie gier

Następny Wpis

MarTech – szansa czy wyzwanie dla biznesu online?

Powiązane wpisy

Gracze dla graczy. 100 Games i kolejne nowości na rynku gier

Własne tytuły, porty dla gier wydawanych na PC czy quality assurance i project consulting. Spółka 100 Games to zespół miłośników gier, który dynamicznie działa na polskim i międzynarodowym rynku. Na każdym etapie skupia się przede wszystkim na odbiorcach w ramach user experience oraz user interface. Efekt? Tytuły, które pokochali gracze na całym świecie.
Więcej

Ucieczka od rzeczywistości czy rozrywka dla każdego? Symulatory coraz popularniejsze

Lockdown i kwarantanna zamknęły nas na wiele dni, a nawet tygodni w domach. Co robić, kiedy nadrobiliśmy już wszystkie książkowe i serialowe zaległości? Wiele osób zaczęło szukać rozrywki w wirtualnej rzeczywistości. Jedną z kategorii, która zyskuje coraz większą popularność są symulatory. Rozwiąż zagadkę katastrofy lotniczej, kieruj elektrownią jądrową albo… poprowadź destylarnię whiskey. Dlaczego chętnie sięgamy po gry symulacyjne?
Więcej
Dołącz do naszej
Nefs.pl dostarcza praktyczne informacje, sprawdzone analizy, podstawy inwestowania i ciekawostki z rynku.
społeczności
Dołącz do naszego
Nefs.pl dostarcza praktyczne informacje, sprawdzone analizy, podstawy i ciekawostki.
NewsletterA