Cyberpunk 2077 – co nowego?

SZACH MACH #2: 15 lutego odbyła się transmisja organizowana na platformie Twitch, na której zostały zaprezentowane nowości na temat aktualizacji „nieszczęsnego” Cyberpunka 2077. Czy po ponad roku od premiery jesteśmy w stanie powiedzieć, że tytuł został naprawiony, spełniając oczekiwania graczy?

Na początek skupmy się na samej transmisji oraz tym, co na niej zaprezentowano. Spółka poinformowała, iż z momentem transmisji zostaje udostępniony wyczekiwany patch 1.5, który ma wprowadzić w rozgrywce: 

● Dodanie premii za wykonywanie różnych czynności, jak np. sen, co zapewnia bonus w postaci dodatkowych punktów doświadczenia podczas wykonywania misji.
● Większa liczba interakcji z postaciami NPC, z którymi nasza postać weszła w romans.
● Poprawienie sztucznej inteligencji NPC, czego efektem będą lepsze reakcje napotkanych postaci w grze.
● „Rebalans” oraz usunięcie lub przerobienie części umiejętności.
● Zmiana widoku z pierwszej osoby podczas prowadzenia samochodu z poprawą modelu jazdy.
Jednocześnie udostępniono długo wyczekiwany patch na konsole nowej generacji (PS5 oraz Xbox X/S).
Wszystkie zmiany zamieszczone na grafice poniżej.

A jak na te wszystkie zmiany zareagowali gracze?


Zadania ogólnie są podzielone. Z jednej strony na forach przewija się zadowolenie wśród graczy, względem poprawienia wielu błędów występujących w grze wraz z poprawieniem optymalizacji. Z drugiej, daje się słyszeć głosy zawodu. Pytanie tylko, czy „balonik marketingowy”, nie został zbyt nadmuchany przed premierą. Można więc powiedzieć, że tytuł finalnie osiągnął stan, jaki powinien mieć w dniu premiery. Warto również zaznaczyć, że spółka chcąc odbudować zaufanie graczy ogłosiła możliwość przetestowania gry (dając darmowy pięciogodzinny dostęp do odświeżonej wersji przed zakupem). Ponadto wcześniej udało się doprowadzić do ugody ws. pozwów od inwestorów.

Podsumowując wszystko wskazuje, że spółka jest na dobrej drodze ku odbudowaniu zaufania zarówno u graczy, jak i inwestorów. I choć przed CD-Projektem jeszcze długa droga, wygląda na to, że nad „Night City” w końcu wzeszło słońce.

Total
1
Shares
1 comment

Comments are closed.

Poprzedni wpis

Wirtualna rewolucja w świecie gier

Następny Wpis

MarTech – szansa czy wyzwanie dla biznesu online?

Powiązane wpisy

Radiance. Zarządzaj elektrownią jądrową bez wychodzenia z domu

Kieruj nowoczesną elektrownią jądrową w Radovii - górzystej i zapomnianej krainie. Gra symulacyjna Radiance pozwala wcielić się w rolę młodego chłopaka Ivana, który właśnie otrzymał pracę w elektrowni. Jak przetrwać kolejny dzień? Czego potrzebujesz do naprawy awarii? Przekonaj się, czy uda Ci się osiągać awanse i rozwiązać intrygi na najwyższych szczeblach zakładowej władzy.
Więcej

Portowanie – pracochłonne odtwarzanie czy szansa na dochodowy biznes w branży gier?

Przenoszenie gier komputerowych na inne platformy sprzętowe to dynamicznie rozwijająca się gałąź branży gier. Spółki zajmujące się portowaniem wypracowują własne modele biznesowe gwarantujące coraz lepszą pozycję na rynku. Część zajmuje się wyłącznie pracą na rzecz partnerów. Niektóre, jak 100 Games wykorzystują wiedzę i doświadczenie do tworzenia własnych produkcji.
Więcej
Dołącz do naszej
Nefs.pl dostarcza praktyczne informacje, sprawdzone analizy, podstawy inwestowania i ciekawostki z rynku.
społeczności
Dołącz do naszego
Nefs.pl dostarcza praktyczne informacje, sprawdzone analizy, podstawy i ciekawostki.
NewsletterA