fbpx

Polski tytuł lepszy niż Need for Speed? Gaming Factory z nowym projektem

Avatar photo
Gaming Factory przedstawiło zapowiedź najnowszego tytułu – Japanese Drift Master. Gra wyścigowa ma trafić do fanów takich kultowych projektów jak Need for Speed czy Gran Turismo.

Gry wyścigowe od lat znajdują się na szczycie list popularności na całym świecie. Motywy związane z motoryzacją i wyścigami trafiają do odbiorców bez względu na wiek, płeć czy miejsce zamieszkania. Kategoria daje możliwość przetestowania umiejętności i puszczenia hamulców w bezpiecznym otoczeniu. Często pozwalają spełnić motoryzacyjne marzenia, które w rzeczywistości nigdy nie mogłyby zaistnieć, np. przez konieczność przestrzegania przepisów drogowych oraz dbałość o bezpieczeństwo. 

Japanese Drift Master, czyli nowa jakość w grach wyścigowych 

Gaming Factory przedstawiło trailer nowej produkcji, która ma dorównać największym tytułom w kategorii gier wyścigowych. 

Japanese Drift Master czerpie z m.in. popularnego filmu Szybcy i Wściekli: Tokio Drift. W zapowiedzi pojawiają się przede wszystkim samochody japońskich marek, drifty i elementy kultury Dalekiego Wschodu. Z podanych informacji możemy dowiedzieć się również, że twórcy udostępnią możliwość personalizacji posiadanych samochodów. Gaming Factory planuje otwarty świat z kilometrami zawartości. Na graczy czekać będą różne trasy inspirowane prawdziwymi i znanymi lokalizacjami. Mocnym punktem ma być również fabuła. Gracz wcieli się w postać obcokrajowca, który chce zdobyć sławę na japońskiej scenie driftingowej.

Japanese Drift Master to największy projekt w naszej historii, cieszymy się, że możemy wreszcie go zaprezentować. Jesteśmy przekonani, że tytuł trafi w gusta fanów driftu, którzy docenią zróżnicowane trasy, bardzo dobrą grafikę oraz wiele nawiązań do japońskiej kultury. Na uwagę zasługują także elementy rozbudowy i tuningu pojazdów. Gra ma olbrzymi potencjał rozwoju, dlatego nie będzie to zamknięta produkcja. Warto podkreślić, że Japanese Drift Master jest już w zaawansowanym etapie produkcji – zapowiedział Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory. 

Wciąż nie wiadomo kiedy Japanese Drift Master trafi w ręce graczy, ale studio opublikowało już nagranie z alpha gameplayem gry.

Gaming factory z coraz mocniejszą pozycją 

Gaming Factory to producent i twórca gier o różnej tematyce na platformy PC oraz konsole Nintendo Switch, PlayStation i Xbox. Wspiera projekty nie tylko w kwestii finansowania, ale również wiedzy z zakresu produkcji, wydawania i komercjalizacji gier komputerowych. Od 2019 roku tworzy grupę ze spółkami uzupełniającymi działalność o portowanie gier na platformy Nintendo Switch, PlayStation, Xbox, VR oraz produkcję gier planszowych. Gaming Factory to spółka notowana na GPW. Od 2022 roku  wprowadziło również w ramach modelu biznesowego produkcję i adaptację gier do wymagań  Blockchain wykorzystując assety NFT. Rozwiązania działają w modelu play-and-earn. 

Japanese Drift Master to kolejny tytuł w portfolio spółki. 

Total
1
Shares
Poprzedni wpis

Polacy coraz bardziej zadłużeni? Rosną problemy z wypłacalnością

Następny Wpis

Rewolucja na rynku pracy coraz bliżej. Sztuczna inteligencja zastąpi nawet 14 mln miejsc pracy 

Powiązane wpisy

Ponad 50 miliardów urządzeń podłączonych do sieci do 2030 roku, czyli jak branża IoT zmienia rzeczywistość

Internet Rzeczy (ang. Internet of Things, IoT) to rozwiązania, które coraz powszechniej wkraczają w rzeczywistości pojedynczych użytkowników i dużych organizacji. Smart Home, inteligentne systemy samochodowe czy lodówka, która samodzielnie zamawia brakujące produkty… szacunki wskazują, że na świecie będzie ponad 50 miliardów urządzeń podłączonych do sieci. Rozwiązania oferowane przez branżę IoT stają się coraz popularniejsze, a korzyści z ich stosowania docierają do rosnącej liczby użytkowników.
Avatar photo
Więcej

Narzędzia content marketingu. Co składa się na content marketing?

Prawie połowa użytkowników sieci w Polsce blokuje wyświetlanie reklam na stronach internetowych. Użytkownicy są coraz bardziej odporni na tradycyjne formy reklam zarówno w Internecie, jak i offline. Banery, spoty reklamowe czy hasła zachęcające do zakupów przestają spełniać swoją rolę. Klienci oczekują większej personalizacji i materiałów, które zapewnią więcej niż tylko kolejne nawoływanie do tanich zakupów. Rozwiązaniem są nowoczesne formy marketingu rezygnujące z monologu firmy na rzecz dialogu z odbiorcą. Jedną z nich jest content marketing.
Avatar photo
Więcej