fbpx

Debiut Iron Wolf Studio na NewConnet

Avatar photo
Spółka Iron Wolf Studio zadebiutowała 16 grudnia na rynku NewConnect. Producent gry planszowej U-Boot: The Board Game to 380. spółka notowana na rynku alternatywnym oraz 31. debiut w 2021 roku.

U-Boot: The Board Game, czyli połączenie symulatora U-boota i gry planszowej to sukces crowdfundingowy Iron Wolf Studio. Spółka z branży game development koncentruje się obecnie na rozwoju symulatorów komputerowych także osadzonych w realiach II wojny światowej. 

Sukces na Kickstarter – gra planszowa U-Boot: The Board Game

Iron Wolf Studio to spółka, która powstała poprzez połączenie Iron Wolf Studio i Inimages. Największym sukcesem w początkowych latach działania była przeprowadzona w 2018 r. kampania crowdfundingowa. Projekt gry planszowej  U-Boot: The Board Game zebrał na platformie Kickstarter ok. 3,71 mln zł. Spółka zrealizowała crowdfunding produktowy – wpłacający w zamian za wsparcie pieniężne otrzymywali grę będącą przedmiotem kampanii. Łącznie sprzedano ponad 18 tys. egzemplarzy gry planszowej. 

Stan na koniec 2021 r. wskazuje, że spółka wygenerowała przychody w wysokości ponad 5 mln zł. Na sumę składają się środki zebrane w  ramach kampanii crowdfundingowej, przychody ze sprzedaży oraz rozliczenia z partnerami zewnętrznymi. Gra planszowa  U-Boot: The Board Game to innowacyjna rozgrywka w realiach II wojny światowej wspierana aplikacją mobilną. 

Iron Wolf Studio – perspektywy na 2022 i 2023

Spółka od 2019 roku pracuje nad produkcją pełnowartościowych symulatorów komputerowych. Jako pierwszy na przełomie 2021/2022 zadebiutuje Destroyer: The U-Boat Hunter, czyli realistyczny symulator niszczyciela działającego w czasach II wojny światowej. Jak wskazuje Bartosz Pluta, prezes zarządu Iron Wolf Studio S.A., spółka pracuje obecnie nad generatorem misji zapewniającym niezliczoną ilość możliwych sytuacji podczas walk pomiędzy eskortą alianckich konwojów a wilczymi stadami u-bootów.

Iron Wolf Studio S.A pracuje także nad kolejnymi projektami – Sherman Commander, którego debiut zaplanowano na II kwartał 2022 r. oraz Nazi Busters – zaplanowano na I kwartał 2023 r. Pierwsza gra pozwala realizować misję jako dowódca legendarnego amerykańskiego czołgu, zarządzać pracą załogi oraz walczyć w ramach połączonych sił piechoty i pancernych. Drugi projekt to strzelanina w kampowej, retro stylistyce. 

Spółka Iron Wolf Studio posiada również nabyte w 2019 r. prawa majątkowe do gier:

  • Farm Mechanic Mobile, 
  • TruckFix, 
  • Car Mechanic Simulator Mobile, 
  • Car Mania, Diner Mania, 
  • ESport Manager. 

Iron Wolf Studio nawiązało współpracę ze spółkami Simfabric SA oraz Ultimate Games SA i udzieliło licencji na wydanie projektów gier na Nintendo Switch. W 2020 r. przychody spółki z działalności wyniosły ok. 17 tys. zł. 

Trudny początek Iron Wolf Studio na alternatywnym rynku giełdowy 

16 grudnia 2021 r. do obrotu na NewConnect trafiło 1,46 mln akcji po kursie ustalonym na poziomie 16 zł za sztukę. Łączna kapitalizacja spółki wynosi 23,4 mln zł. Kurs spadł jednak na otwarciu o 44 proc. utrzymując się na granicy 9,01 zł. W kolejnych minutach ponownie spadł, na początku do 9 zł, a następnie do 8,71 zł za akcję. Sytuacja poprawiła się w ciągu kolejnych kilkudziesięciu minut – kurs wzrósł do 9,97 zł. Następnie cena akcji ponownie spadła, tym razem do 9,39 zł.

Total
0
Shares
Poprzedni wpis

Stopy rosną – kredyty drożeją

Następny Wpis

Rozporządzenie SFDR w pigułce

Powiązane wpisy

56 proc. Polaków popiera budowę elektrowni atomowej w Polsce

Ruszyły prace nad pierwszą elektrownią atomową w Polsce. Od kilku tygodni media donoszą o kolejnych ustaleniach i wyborze amerykańskiego partnera do dostarczenia technologii jądrowej. W kraju od lat mówiło się o budowie elektrowni jądrowej, a w niektórych środowiskach Polacy byli podzieleni. Z najnowszych badań przeprowadzonych przez Social Changes na zlecenie wPolityce.pl wynika, że aż 56 proc. Polaków ma pozytywne zdanie dotyczące budowy elektrowni.
Avatar photo
Więcej

Liftero pozyskało finansowanie. Kolejny krok w rozwoju polskiej branży kosmicznej

W maju br. spółka Liftero poinformowała o zamknięciu pierwszej rundy finansowania. W ramach venture capital pozyskano środki od Sunfish Partners, Freya Capital, bValue oraz aniołów biznesu. Nie ujawniono jednak wysokości rundy. Liftero działa w branży kosmicznej. Zespół dąży do wprowadzenia istotnych zmian w transporcie orbitalnym.
Avatar photo
Więcej