Studio powstało w 2018r. Tworzy własne gry na PC i zajmuje się portowaniem produkcji na konsole (na koncie ma ponad 90 tytułów przeniesionych na konsole wszystkich generacji).
W I kwartale 2022 r. spółka odnotowała 1,03 mln zł przychodów, a zysk EBITDA wyniósł 162 tys. zł. W 2021 r. studio miało 3,1 mln zł przychodów i 1,2 mln zł zysku netto. W 2020 r. było to odpowiednio: 2,1 mln zł oraz 1,1 mln zł.
We wrześniu 2021 r. studio zakończyło prywatną emisję akcji serii B, w ramach której pozyskało od inwestorów ponad 2 mln zł na rozwój własnych tytułów. Akcje sprzedawano po 19 zł.
Black Rose Projects jest 382. spółką notowaną na NewConnect oraz 8. debiutem na tym rynku w 2022 r. Kurs zaczął od prawie 12-proc. przeceny, spadając do 16,77 zł.