W 2021 roku spółka połączyła siły z partnerem działającym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Duality Games objęła udziały w zamian za wsparcie merytoryczne, wydawnicze i zleceniodawcze.
Redakcja Nefs: Nad czym obecnie pracuje White Pig Games? Co udało Wam się osiągnąć w ostatnich miesiącach?
W trakcie produkcji mamy dwa tytuły. Na początku kwietnia prezentujemy drugi prototyp Plane Accident naszemu wydawcy. Zakładamy, że w połowie czerwca będziemy mieli gotowe grywalne demo, które chcemy opublikować na Steam. Obecny wynik WL na Steam to 4 236. Drugi tytuł to Radiance. Obecnie trwają zaawansowane prace nad prototypem gry. Również na początku kwietnia prezentujemy wydawcy poszczególne mechaniki rozgrywki. Zakończenie prac nad prototypem zakładamy na maj 2022. Grywalne demo chcemy zaprezentować jesienią 2022. Obecny wynik WL na Steam to 16 203. Opublikowaliśmy również zapowiedzi do gier Save Yourself! oraz Whisky Bottler. Najważniejszym wydarzeniem ostatnich miesięcy, jest jednak poprawne złożenie papierów do sądu w celu przekształcenia spółki w spółkę akcyjną.
Redakcja Nefs: Kiedy planujecie premiery?
Premierę Plane Accident w formule EA planujemy jesienią 2022 roku, a Radiance chcemy mieć gotowe pod koniec 2022 roku. Dalsze prace nad projektami planujemy po opublikowaniu dwóch pierwszych tytułów.
Redakcja Nefs: Tworzycie wciągające fabuły, które zaskoczą nawet doświadczonych graczy. Na czym skupiają się fabuły Plane Accident i Radiance, które wkrótce zadebiutują na rynku?
Plane Accident to gratka dla fanów lotnictwa. Gracz wciela się w postać inspektora ds. katastrof lotniczych i jego zadaniem jest poznać przyczyny katastrofy w małej miejscowości. Musi zabezpieczyć jak największą ilość dowodów – szczątków maszyn oraz innych przedmiotów, a także posłuchać zeznań świadków. Każde zdarzenie jest inne. Fabuła zaskakuje zwrotami akcji, a warstwa graficzna pozwala przenieść się do małego miasteczka. Połączenie lotnictwa z zagadką na najwyższym poziomie. Z kolei Radiance pozwala wczuć się w rolę zarządcę elektrowni jądrowej. W skorumpowanym świecie Radovii połowa budżetu na budowę zakładu zniknęła. Główny bohater Ivan współpracując z niewykształconą załogą czuwa nad działaniem elektrowni. Fabuła wciąga w świat skomplikowanych awarii, romansów z bufetową i intryg zarządców.
Redakcja Nefs: Projektujecie wyłącznie własne gry, czy działacie również w segmencie wydawniczym?
Obecnie White Pig Games koncentruje się wyłącznie na produkcji własnych gier. Wydawaniem gotowych projektów ma się zająć Duality Games.
Redakcja Nefs: Ile osób liczy Wasz zespół? Planujecie rozbudowę w najbliższym czasie?
Nasz Core Team składa się z 4 osób: game designera, dwóch programistów oraz grafika. Stale współpracujemy z krakowskim studiem (3 osoby) oraz posiłkujemy się zlecaniem zadań sprawdzonym freelancerom (4-5 osób). Chcielibyśmy poszerzyć nasz zespół o dodatkowe 2-3 osoby (programista, asset manager, level designer), ale wstrzymujemy się z decyzją do uzyskania dodatkowych środków finansowych.