fbpx

5 pytań do: Revenge Studios. Wciągające fabuły i niepowtarzalna estetyka w jednym

Avatar photo
Revenge Studios to zespół kreujący niezwykłe historie, na długo pozostające w głowach i sercach graczy. Połączenie wiedzy i doświadczenia grupy weteranów gamingu z koncepcjami uzdolnionych artystów pozwala tworzyć niepowtarzalne fabuły. Studio przykłada uwagę do detali i nowatorskich rozwiązań dostarczając graczom emocjonalną rozgrywkę na najwyższym poziomie.

Celebrity Life, Ally and Dark Fatum czy Alice – House of Pain to tylko część projektów Revenge Studios. Developerzy zdobywali wiedzę i doświadczenie współpracując z topowymi studiami. Tytuły wyróżniają się wciągającą fabułą przenoszącą gracza w niepowtarzalne światy oraz warstwą wizualną na najwyższym poziomie. 

Redakcja Nefs: Co udało się osiągnąć Revenge Studios w ostatnich miesiącach? 

Intensywnie pracowaliśmy nad projektem Afterlife – w kwietniu odbył się transfer do UE5. Wcześniej na przełomie lutego i marca uruchomiliśmy własny dział motion capture. Nagraliśmy dwa trailery, które będą dostępne już wkrótce. Uruchomiliśmy również dev loga z wykorzystaniem motion capture. Ważny krok to podpisanie umowy z Steamexpersts i uruchomienie stron na steam. Zaczęliśmy również aktywnie działać w obszarze marketingu. 

Redakcja Nefs: Produkujecie własne gry, czy działacie również w segmencie wydawniczym?

Produkujemy wyłącznie własne tytuły. 

Redakcja Nefs: Jak wygląda zespół Revenge Studios? Planujecie rekrutacje w najbliższym czasie?

Zespół aktualnie składa się z senior programisty oraz dwóch programistów, dwóch senior level designerów, concept art./UI artist, art. Directora/Sr Character Artisty, dwóch osób zatrudnionych na stanowiskach Character Artist/3D Artist oraz  Shader Artist. Współpracujemy także z zewnętrznym studiem do animacji.

Redakcja Nefs: Jakie są plany wydawnicze na najbliższy kwartał? 

Plan na najbliższy czas to przede wszystkim koncentracja na projekcie Afterlife. Na przełomie czerwca i lipca chcemy zamknąć mechaniki, w sierpniu/wrześniu ukończyć lokacje do gry, a pod koniec roku (październik – listopad) release gry. Pracujemy również nad Alice House of Pain (RS Universe) – we wrześniu transfer gry na UE5,  a pod koniec roku ukończenie lokacji do gry – na początku 2023 roku release gry. 

Jeżeli chodzi o Celebrity Life to zaplanowaliśmy release gry na drugi kwartał 2023 roku.

Redakcja Nefs: Co jeszcze wydarzyło się w ostatnim czasie?

Podpisaliśmy umowę wstępną z CAA (Creative Artists Agency, Cooper Patterson) oraz Iphandler oraz Community Villa w ramach obsługi marketingowej. Rozpoczęliśmy rozmowy z Smok Ventures, Sii Polska oraz KSP Polonia w obszarze współpracy na arenie e-sportowej. 

Rozpoczęliśmy procedury starania się o 100 000 USD megagrants, a także podpisaliśmy list intencyjny z ESE Entertainment. 

Zakończyliśmy implementację sklepu RS oraz prace nad demem do Project Afterlife (testy po przejściu na UE5) a następnie planujemy wysyłkę do wydawców, z którymi rozpoczęliśmy już w 2021 rozmowy – Koch Media, Nacon, Feardemic, All in Games, Paradox, Slitherin,  Deadalic, 1C, Orointeractive, Just for Games,  505Games, 10myth, Leonardo Interactive i paroma innymi wydawcami. 

Rozpoczęliśmy również rozmowy z Tencentem oraz podpisaliśmy listy intencyjne i rozpoczęliśmy rozmowy z Erebor Capital. 

Pracujemy także nad rozmowami z potencjalnym inwestorem z USA. 

Total
0
Shares
Poprzedni wpis

Walka z inflacją. Czy rosnącą inflację da się zatrzymać?

Następny Wpis

6 najpopularniejszych barier w rozwoju startupów w Polsce

Powiązane wpisy

Electrician Simulator od Gaming Factory z sukcesem debiutuje na platformie Steam

21 września 2022 roku na platformie Steam zadebiutowała pozycja od Gaming Factory. Electrician Simulator to symulator pracy elektryka, który ma szansę rozwijać rodzinną firmę. Chociaż tytuł jest dostępny zaledwie kilka dni już zbiera dobre oceny od graczy. Aż 82 proc. osób, które sprawdziło Electrician Simulator zostawiło pozytywną opinię na platformie Steam.
Avatar photo
Więcej