Celebrity Life, Ally and Dark Fatum czy Alice – House of Pain to tylko część projektów Revenge Studios. Developerzy zdobywali wiedzę i doświadczenie współpracując z topowymi studiami. Tytuły wyróżniają się wciągającą fabułą przenoszącą gracza w niepowtarzalne światy oraz warstwą wizualną na najwyższym poziomie.
Redakcja Nefs: Co udało się osiągnąć Revenge Studios w ostatnich miesiącach?
Intensywnie pracowaliśmy nad projektem Afterlife – w kwietniu odbył się transfer do UE5. Wcześniej na przełomie lutego i marca uruchomiliśmy własny dział motion capture. Nagraliśmy dwa trailery, które będą dostępne już wkrótce. Uruchomiliśmy również dev loga z wykorzystaniem motion capture. Ważny krok to podpisanie umowy z Steamexpersts i uruchomienie stron na steam. Zaczęliśmy również aktywnie działać w obszarze marketingu.
Redakcja Nefs: Produkujecie własne gry, czy działacie również w segmencie wydawniczym?
Produkujemy wyłącznie własne tytuły.
Redakcja Nefs: Jak wygląda zespół Revenge Studios? Planujecie rekrutacje w najbliższym czasie?
Zespół aktualnie składa się z senior programisty oraz dwóch programistów, dwóch senior level designerów, concept art./UI artist, art. Directora/Sr Character Artisty, dwóch osób zatrudnionych na stanowiskach Character Artist/3D Artist oraz Shader Artist. Współpracujemy także z zewnętrznym studiem do animacji.
Redakcja Nefs: Jakie są plany wydawnicze na najbliższy kwartał?
Plan na najbliższy czas to przede wszystkim koncentracja na projekcie Afterlife. Na przełomie czerwca i lipca chcemy zamknąć mechaniki, w sierpniu/wrześniu ukończyć lokacje do gry, a pod koniec roku (październik – listopad) release gry. Pracujemy również nad Alice House of Pain (RS Universe) – we wrześniu transfer gry na UE5, a pod koniec roku ukończenie lokacji do gry – na początku 2023 roku release gry.
Jeżeli chodzi o Celebrity Life to zaplanowaliśmy release gry na drugi kwartał 2023 roku.
Redakcja Nefs: Co jeszcze wydarzyło się w ostatnim czasie?
Podpisaliśmy umowę wstępną z CAA (Creative Artists Agency, Cooper Patterson) oraz Iphandler oraz Community Villa w ramach obsługi marketingowej. Rozpoczęliśmy rozmowy z Smok Ventures, Sii Polska oraz KSP Polonia w obszarze współpracy na arenie e-sportowej.
Rozpoczęliśmy procedury starania się o 100 000 USD megagrants, a także podpisaliśmy list intencyjny z ESE Entertainment.
Zakończyliśmy implementację sklepu RS oraz prace nad demem do Project Afterlife (testy po przejściu na UE5) a następnie planujemy wysyłkę do wydawców, z którymi rozpoczęliśmy już w 2021 rozmowy – Koch Media, Nacon, Feardemic, All in Games, Paradox, Slitherin, Deadalic, 1C, Orointeractive, Just for Games, 505Games, 10myth, Leonardo Interactive i paroma innymi wydawcami.
Rozpoczęliśmy również rozmowy z Tencentem oraz podpisaliśmy listy intencyjne i rozpoczęliśmy rozmowy z Erebor Capital.
Pracujemy także nad rozmowami z potencjalnym inwestorem z USA.