Pope Simulator to flagowa produkcja Golden Eggs Studio. Oryginalna fabuła skupiająca się na głowie kościoła katolickiego to nowatorski pomysł na światowym rynku. W portfolio spółki znajdują się również produkcje m.in. przygodowe oraz survival.
Redakcja Nefs: Jaki był ostatni rok dla Golden Eggs Studio? Które produkcje zadebiutowały na rynku?
Już pod koniec 2020 roku zanotowaliśmy duże sukcesy – nabyliśmy prawa autorskie do Pope Simulation i Animal Rescue. Zawarliśmy również umowę wydawniczą na gry Ignatius, Theofil i Magnus Failure. W grudniu 2020 ukazał się pierwszy tytuł – Ignatius. W 2021 roku zawarliśmy kolejne umowy na produkcję tytułów – Broken Blades, Pope Simulator czy The Handler of Dragons. Nabyliśmy prawa do takich tytułów jak Cooking Championship, Puppet House, Wild Side, Quest, Adventures of Wubin. Wydaliśmy aż 6 tytułów m.in. Magnus Failure, The Handler of Dragons na platformie Steam w formie Early Acces czy Broken Blades na Nintendo Switch. Produkcja Magnus Failure otrzymała tytuł Najlepszej gry do godziny.
Redakcja Nefs: Za wami dwa produktywne lata. Który z wydanych projektów osiągnął najlepsze wyniki sprzedażowe?
The Handler of Dragons wydany we wrześniu 2021 roku. Fabuła osadzona jest w realiach fantasy – RPG akcji, w której głównym motywem są smoki. Gracz zostaje wrzucony w środek intrygi pomiędzy dwoma silnymi magami, którzy walczą o dominację nad światem i może sam zdecydować czy zostaje przyjacielem smoków czy ich pogromcą.
Redakcja Nefs: Na jakich portalach dostępne są produkcje Golden Eggs Studio?
Obecnie dystrybuujemy gry na portalach takich jak www.store.steampowered.com, www.g2a.com, i www.nintendo.com. Nasza gra Broken Blades jest również dystrybuowana na rynku azjatyckim poprzez portal www.gamehollywood.com.
Redakcja Nefs: Co dalej? Jakie są plany wydawnicze na najbliższy kwartał?
W najbliższym kwartale ukaże się Puppet House. Obecnie jesteśmy na etapie pozyskiwania wydawcy, od którego uzależniona będzie dokładna data wydania. Wkrótce planujemy również wydanie Cooking Championship.
Redakcja Nefs: Działacie bardzo dynamicznie. Czy w związku z prowadzonymi projektami planujecie powiększyć zespół?
Obecnie nasz zespół składa się z 7 osób, ale po emisji planujemy zatrudnić kolejnych 6 specjalistów.
—
W 2021 roku spółka przeprowadziła pierwszą, zakończoną pełnym sukcesem, emisję crowdinvestingową, a już wkrótce wystartuje druga emisja akcji Golden Eggs Studio S.A.
Każda z osób zainteresowanych będzie miała możliwość dołączenia do grona inwestorów spółki Golden Eggs Studio i wspólnie rozwijać rynek polskiego gamingu.