fbpx

5 narzędzi marketing automation, które warto znać

Avatar photo
Marketing automation zwiększa skuteczność działań w wielu obszarach. Jedna platforma łączy narzędzia umożliwiające prowadzenie wielokanałowych kampanii. Pozwala ograniczyć powtarzalne czynności, np. wysyłkę e-maili powitalnych do nowych klientów czy segmentowanie odbiorców.
1. GetResponse

GetResponse to popularna platforma do e-mail marketingu, która sprawdza się w organizacjach o różnej wielkości i profilu działania. Narzędzie umożliwia automatyczną wysyłkę wiadomości do określonych grup, segmentację klientów, tworzenie newsletterów czy zautomatyzowany skrót informacji z bloga. GetResponse to intuicyjny kreator, który ułatwia tworzenie skutecznych wiadomości. Użytkownik może również skorzystać z 30 gotowych szablonów z opcją personalizacji i dopasowania do brandingu organizacji.  Kilka pakietów cenowych pozwala na dopasowanie rozwiązania najlepszego dla danej firmy. Dodatkowym atutem jest dostęp do 2 mln darmowych grafik od Shutterstock i tysięcy GIF-ów od GIPHY. GetResponse pozwala na integrację e-mail marketingu z innymi narzędziami w celu prowadzenia kampanii na kilku kanałach. Narzędzie umożliwia tworzenie landing pages, promocje webinarów czy integrację z platformami e-commerce oraz do analityki.

2. SALESmanago

SALESmanago to platforma obowiązkowa dla e-commerce. Umożliwia tworzenie wielowariantowych scenariuszy dopasowanych do zachowań użytkowników na stronie i ich transakcji. SALESmanago pozwala projektować omnichannelowe procesy poprawiające konwersje na wszystkich etapach życia klienta. Użytkownik platformy ma szansę monitorować zachowania klientów na stronach, a następnie tworzyć rozbudowane bazy na podstawie danych behawioralnych. Marketing automation w SALESmanago to m.in możliwość projektowania reguł odpowiedzi na relacje klientów czy angażowania odwiedzających dzięki spersonalizowanej komunikacji. Platforma pozwala łączyć działania w sieciach reklamowych, kanałach mobilnych oraz email, sprzedaży bezpośredniej, a także przy wykorzystaniu dynamicznych treści na stronach internetowych.

3. Edrone 

Edrone to kolejna platforma dedykowana e-commerce bez względu na wielkość i specyfikę działania. System pozwala na wysyłanie automatycznych wiadomości i zwiększenie konwersji z każdej wizyty. Użytkownik buduje własną bazę odbiorców, przesyła rekomendacje produktów czy odzyskuje utracone koszyki. Do wyboru jest ponad 20 gotowych do wdrożenia automatyzacji dla e-commerce. Edrone pozwala również na tworzenie rekomendacji produktowych na stronie czy w newsletterach.  możliwia prostą integrację z platformami e-commerce. Automatyzacja z Edrone zwiększa ruch, zaangażowanie i sprzedaż w e-commerce.

4. HubSpot

HubSpot to platforma dedykowana inbound marketingowi. Największą korzyścią jest system CRM przydatny nie tylko z perspektywy sprzedawców, ale również obsługi klienta oraz marketerów, właścicieli i kadry zarządzającej. Poza tym HubSpot to narzędzia do e-mail marketingu, CMS oraz SEO. Umożliwia również m.in. monitoring social mediów czy automatyzację w obszarze tworzenia angażujących treści. HubSpot pozwala także na projektowanie live chatów i chatbotów, które przekładają się na zwiększenie konwersji. Wszechstronne narzędzie, które zapewnia rozwój marketing automation i nie tylko. Chociaż HubSpot rozwija się w Stanach Zjednoczonych to produkty i usługi oferuje dla klientów niemal z całego świata. W Polsce działają oficjalni partnerzy, którzy wspierają w zawarciu wszystkich formalności oraz odkryciu pełnego potencjału narzędzi.

5. ActiveCampaig

ActiveCampaig to platforma przede wszystkim do e-mail marketingu, ale nie tylko. Szereg funkcji pozwala na automatyzację procesów marketingowych, m.in. wysyłek wiadomości SMS, integrację z mediami społecznościowymi, CRM a także możliwość tworzenia landing pages. Platforma polecana jest przede wszystkim małym i średnim organizacjom. Dużą zaletą jest łatwość obsługi. Z wykorzystaniem narzędzi radzą sobie nawet mniej doświadczeni marketerzy. Active Campaign oferuje 14-dniowe konto testowe, wsparcie klienta przez e-mail, chat, telefon, 24/7 czy funkcjonalności dopasowane do potrzeb użytkownika dzięki możliwości dopasowania planu. Już w podstawowym pakiecie dostępne są narzędzia do automatyzacji. Użytkownik zyskuje możliwość segmentowa klientów i tworzenia komunikacji dopasowanej do konkretnej grupy. 

Total
1
Shares
Poprzedni wpis

Metaverse, innowacje i konkurencyjność w branży gier. Główne motory napędowe gamingu

Następny Wpis

Deep tech w Polsce. Szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju

Powiązane wpisy

BLIK w Polsce triumfuje. Polacy coraz chętniej wybierają płatności online

BLIK przedstawił wyniki za pierwszy kwartał br. Z danych wynika, że od stycznia do końca marca użytkownicy zrealizowali łącznie 374 mln płatności o wartości 50,1 mld zł. Dodatkowo liczba transakcji wykonanych od początku funkcjonowania, przekroczyła 3 mld. BLIK osiąga coraz lepsze wyniki w terminach POS (+94 proc. rok do roku) oraz przelewach na telefon BLIK (+88 proc. rok do roku). Polacy coraz chętniej wybierają nowoczesne formy płatności.
Avatar photo
Więcej

Lewitujące pociągi stają się rzeczywistością. Kiedy pierwsza podróż?

Na początku września Nevomo, czyli polska spółka opracowująca innowacyjną, szybką kolej magnetyczną, poinformowała o udanym teście lewitującego pociągu - pierwszej tego typu próbie na świecie. Z przedstawionych danych wynika, że udało się rozpędzić pojazd MagRail do prędkości aż 135 km/h poprzez wykorzystanie lewitacji. Jak podaje Nevomo, pasażerowie będą mogli pokonać pierwszą trasę nawet w ciągu 4-5 lat. 
Avatar photo
Więcej